Welcome to Brescia! in these 4 days visit the largest Roman archaeological area in Northern Italy and discover the monumental remains of the Lombards, now a UNESCO World Heritage Site. Many things to discover including the Santa Giulia Museum, the archaeological park, the Castle... and obviously also Franciacorta, Italian wine excellence, an area covered in vineyards and villages, ancient buildings.
What to Expect:
Triple/children's rate/single on request.
Upon request, the itinerary can be varied according to your personal tastes
- 3 nights in hotel 3***/4******, in double or twin room, breakfast included.
- A dinner in a typical restaurant with local menu.
- Entrance to the museums of the city of Brescia: Santa Giulia, the Capitoline Temple, the Museum of the Thousand Miles and the Diocesan Museum.
- Visit to a Franciacorta winery with tasting and the agricultural museum.
- Medical baggage insurance.
- Anything not included under "Includes".
Single and triple rooms on request.
Note: Please note that the values shown may change before booking, without notice from the suppliers involved.
The rates presented after the booking are subject to cancellation costs.
Reclamações e Sugestões
Com o objetivo de promover melhorias contínuas nos nossos serviços, incentivamos os nossos clientes a apresentarem, por escrito, as suas reclamações e/ou sugestões. Recordamos que,nos termos da legislação que regula a atividade das agências de viagens, dispõe de um prazo de 30 dias após o termo da viagem/estadia para o fazer.
As suas exposições poderão ser remetidas por uma das seguintes vias:
Por E-Mail ou Correio
Através dos endereços da agência informados em rodapé
Provedor do Cliente – APAVT
Nos termos do Decreto-Lei n.º 144/2015, de 8 de setembro, e como associados da APAVT, somos aderentes do serviço do Provedor do Cliente.
Caso deseje apresentar uma reclamação, poderá contactar:
Provedor do Cliente da APAVT
Rua Rodrigues Sampaio, 170 – 1º
1169-120 Lisboa
Tel: 213 553 010 | Fax: 213 145 080
Email: provedor@provedorapavt.com
https://provedor.apavtnet.pt/
Comissão arbitral do Turismo de Portugal
https://www.turismodeportugal.pt/
avt.reclamacoes@turismodeportugal.pt
Livro de Reclamações
Físico: Disponível em todas as nossas lojas, as reclamações aí registadas serão analisadas pelo Turismo de Portugal ou pelas entidades competentes indicadas pela Direção-Geral do Consumidor.
Eletrônico: Através da plataforma oficial em https://www.livroreclamacoes.pt, com análise igualmente assegurada pelas entidades competentes.